لواشک
خانه / لواشک / خرید لواشک زرشک ورقه ای در ایران

خرید لواشک زرشک ورقه ای در ایران

خرید لواشک زرشک ورقه ای در کنار طعم های متنوع دیگر از این محصول در ایران صورت می گیرد. کشور ما ایران از جمله کشورهایی است که در آن کشت زرشک به صورت فراوان انجام می پذیرد و ما می توانیم این محصول را از باغات و زمین های کشور خودمان تهیه و از طرق مختلف مورد استفاده قرار دهیم.

از جمله موارد استفاده زرشک در تهیه و تولید لواشک می باشد که به دلیل کالری کم و ویتامین زیاد موجود در لواشک از آن به عنوان چاشنی غذا، میان وعده و… مورد استفاده بسیاری از هم میهنان قرار می گیرد.

خرید لواشک زرشک ورقه ای

خرید عمده لواشک زرشک ورقه ای در ایران

از آنجا که زرشک طعمی ترش دارد و بیشتر افراد طعم ترش و بی نظیر آن را دوست دارند، نسبت به دیگر طعم های لواشک طرفداران بیشتری در سنین مختلف دارد. از خواص سرشار زرشک می توان به پایین آوردن تب، کنترل فشار خون، کنترل ضربان قلب، تسکین دردهای مفصلی و… اشاره کرد.

خرید لواشک زرشک ورقه ای

زرشک میوه آبداری است دارای دانه های ریز و کوچک که از شیره غلیظ شده آن برای تهیه لواشک زرشک استفاده می کنند. لواشک زرشک در بسته بندی های مختلفی تولید می شود. از آنجا که ترجیح بسیاری از خریداران تهیه لواشک از نوع ورقه ای می باشد، بر آن شدیم که این محصولات را به صورت گسترده تر و ارزان تر در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.

خرید لواشک زرشک ورقه ای

علاوه بر لواشک زرشک ورقه ای، طعم های دیگری از لواشک های ورقه ای از جمله لواشک آلبالو، لواشک کیوی، لواشک انار، لواشک زردآلو، لواشک سیب، لواشک زغال اخته، لواشک لیمو عمانی، لواشک شاه توت، لواشک انبه، لواشک گوجه سبز، لواشک آلو، لواشک میوه های استوایی و… نیز به تولید می رسند.

هر ورقه از این محصولات وزنی معادل دو کیلوگرم دارد. 

خرید لواشک زرشک ورقه ای

بازار فروش لواشک زرشک ورقه ای در ایران

بازار فروش لواشک زرشک در ایران بسیار گسترده می باشد و استقبال فراوانی در این زمینه صورت گرفته است. لواشک زرشک را می توان با توجه به نوع مورد نیاز، در انواع ورقه ای یا بسته بندی شده تهیه کرد. سعی ما بر این است که با توجه به نیاز و سلیقه شما مصرف کنندگان عزیز این محصولات را با مرغوب ترین کیفیت و قیمتی مناسب به دستتان برسانیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …