لواشک
خانه / آلوچه فرآوری شده / خرید آلوچه فرآوری شده به صورت عمده

خرید آلوچه فرآوری شده به صورت عمده

خرید آلوچه فرآوری شده در کنار سایر ترشیجات از قبیل لواشک کیلویی و ترشک انجام می گیرد. معمولا انواع آلوچه به صورت بسته بندی های کوچک در بازار موجود هستند، اما می توان آنها را نیز به صورت کیلویی و فله خریداری نمود. اگر به دنبال خرید انواع ترشک، لواشک و آلوچه به صورت عمده هستید، می توانید از طریق سایت ایران لواشک اقدام کنید.

یکی از سوال های اساسی در مورد ترشیجات فواید آن می باشد. آلوچه چیست ؟خواص آلوچه چیست؟ لواشک و آلوچه چه خاصیتی دارد؟ اینها از سوالات مکرری می باشند که مطرح می شود. پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را دنبال کنید.

خرید آلوچه فرآوری شده

خواص میوه آلوچه

آلوچه میوه ای است بسیار خوشمزه با شکوفه هایی سفیدرنگ که در فصل بهار می توان آن را پیدا کرد. این میوه هم مانند سایر میوه ها دارای خواص متفاوتی می باشد. آلوچه دارای ویتامین آ می باشد و رنگ زرد آن برای درمان و رفع شب کوری استفاده می شود. املاح زیادی از قبیل : پتاسیم، فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم در این میوه فوق العاده وجود دارد.

همان طور که می دانید از آلوچه در تهیه انواع غذا نیز استفاده می کنند. آش آلوچه برای درمان کم خونی و ضعیف بودن اعصاب کاربرد فراوانی دارد. مکیدن آلوچه برای رفع نقرس مفید است. همچنین می تواند تنظیم کننده عملکرد کلیه و از بین برنده انگل باشد.

ترشک فله ای ۱۲.۵ کیلویی را مستقیم از کارخانه بخر

خرید آلوچه فرآوری شده

خرید آلوچه فرآوری شده به صورت عمده

از آنجایی که میوه ها همیشه در دسترس نیستند، باید جایگزینی داشته باشند. جایگزین پرطرفدار میوه آلوچه، فرآوری شده آن می باشد. آلوچه فرآوری شده در بسته بندی های متنوع و فله قابل عرضه می باشند. خرید آلوچه فرآوری شده از طریق سایت لواشکی، به صورت اینترنتی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که خرید از این مجموعه فقط در حجم عمده و تعداد زیاد امکان پذیر می باشد.

معرفی محصولات

  • آلوچه فرآوری شده بدون شیره
  • آلوچه فرآوری شده و شیره دار
  • آلوچه فرآوری شده لیوانی
  • آلوچه فرآوری شده وکیوم
  • لواشک شرکتی مناسب برای پخش و توزیع
  • لواشک کیلویی نیمه صنعتی در 8 طعم متفاوت
  • لواشک کیلویی صنعتی در 6 طعم متفاوت
  • لواشک پذیرایی
  • انواع ترشک (به صورت فله)
  • تمرهندی (به صورت فله)

انواع ترشک آلوچه در بازار

ترشک آلوچه فرآوری شده در بازار در بسته بندی های متنوعی موجود می باشد. بسته بندی بزرگ این محصول دبه های شیر فلکه ای 12.5 کیلویی می باشد. در سایز کوچک تر می توانید آلوچه فرآوری شده را در بسته بندی های سطلی، لیوانی و نیز ظروف کوچک تر و همچنین وکیوم شده تهیه نمایید.

تنوع بسته بندی آلوچه فرآوری شده در بازار باعث شده تا هر مشتری بتواند مطابق با سلیقه و شغل خود محصولی را انتخاب نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید ترشک

فروش آلوچه فرآوری شده با قیمت مناسب

فروش آلوچه فرآوری شده از طریق سایت ایران لواشک به صورت اینترنتی و آنلاین امکان …