لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک دو سر پرس صادراتی

خرید لواشک دو سر پرس صادراتی

خرید لواشک دو سر پرس به صورت مستقیم از کارخانه می باشد و می توان از سراسر کشورهای دنیا، این محصولات را از بزرگ ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید کننده لواشک در ایران سفارش داد. صادرات لواشک دو سر پرس از ایران به دیگر کشورهای دنیا صورت می گیرد.  ایران در حال حاضر شناخته شده ترین کارخانه ها را در زمینه تولید لواشک دارد و هر روزه به تنوع محصولات خود می افزاید.

خرید لواشک دو سر پرس

خرید لواشک دو سر پرس

اول از هر چیز، بهتر است بدانید که لواشک پس از تولید به صورت فله یا به صورت بسته بندی به بازار عرضه می شود که لواشک های بسته بندی خود دارای طرح های بسیار متفاوت می باشند. یکی از انواع پر فروش این بسته بندی ها، لواشک پذیرایی است که به دلیل اندازه مناسب، روکش و بسته بندی بهداشتی و استفاده آسان آن ها در مهمانی ها و مجالس کوچک و بزرگ طرفداران بسیاری داشته و فروش بالایی در بازار نیز دارد.

خرید لواشک دو سر پرس

لواشک پذیرایی خود به دو صورت دو سر پرس و دو سر پیچ تولید می شود که به آن ها لواشک شکلاتی هم می گویند. وزن این محصول بین 7 الی 10 گرم می باشد.

درون لواشک دو سر پرس، دو ورقه از با کیفیت ترین لواشک ها قرار گرفته و در طعم های مختلفی نظیر سیب و انار، سیب و زرشک و هفت میوه تولید می شود.

خرید لواشک دو سر پرس

صادرات لواشک پذیرایی دو سر پرس

این محصول نه تنها در داخل ایران، بلکه از کشورهای سراسر دنیا خریداران بسیاری دارد. علاوه بر لواشک پذیرایی دو سر پرس، محصولات بسیار متنوع و خوش طعم دیگری همچون ترشک و لواشک فله و بسته بندی، رب میوه ای فله، انواع تمر هندی، شربت لواشک، شربت ترشک و… نیز به تولید می رسند و امکان خرید آن ها وجود دارد، از این رو تولیدکنندگان شرایطی مناسب و راحت برای خریداران گرامی در نظر گرفته اند تا از آسان ترین روش ها بتوانند محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه سفارش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک پذیرایی

خرید لواشک پذیرایی به صورت عمده

خرید لواشک پذیرایی به صورت عمده از کارخانه های معتبر لواشک سازی در ایران امکان …