لواشک
خانه / لواشک ترش / فروش لواشک ترش متری

فروش لواشک ترش متری

لواشک ترش متری در طعم های متنوع از کارخانه به صورت مستقیم به فروش می رسند. با توجه به این که خرید مستقیم از کارخانه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مصرف کنندگان می گردد بسیاری از خریداران این روش را برای خریداری در نظر میگیرند. علاوه بر این، به دلیل اینکه محصولات از کارخانه به دست مشتریان می رسد و پای هیچ واسطه ای در میان نیست از خرید خود اطمینان حاصل می نمایند.

لواشک ترش متری

لواشک ترش متری

لواشک متری یا طاقه ای، در طعم های بسیار متنوعی تولید می شود. طعم لواشک با توجه به میوه استفاده شده از آن، در مزه های ترش، ملس و شیرین قرار می گیرد که در این میان لواشک های ترش به نسبت طعم های دیگر طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

لواشک ترش متری

لواشک ترش از میوه های ترش همچون کیوی، آلبالو، آلو، پرتقال، لیمو، زرشک، انار، شاه توت، زغال اخته و گوجه سبز بدست می آید که هر کدام به نوبه خود طعمی فوق العاده و بی نظیر دارند و همین موضوع باعث شده تا در سنین مختلف خواهان بسیاری داشته باشد.

طعم های مختلف لواشک های متری، در انواع ساده و پالپ دار تولید می شوند که لواشک های ساده در بسته بندی های مختلف استفاده می شوند و لواشک های پالپ دار مناسب برای فروش می باشند.

لواشک ترش متری

فروش لواشک متری

همانگونه که ذکر شد، بسیاری از خریداران، بدلیل صرفه جویی در هزینه و زمان خود ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را مستقیما از تولید کننده آن دریافت کنند. به همین دلیل فروش انواع لواشک متری، به این روش نیز صورت می گیرد.
مصرف کنندگان می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود لواشک متری را در ورقه های 2 کیلوگرمی با طعم های متنوع و بی نظیر خریداری نمایند و محصولات خریداری شده به صورت مستقیم از کارخانه برای خریداران ارسال خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش به صورت اینترنتی

خرید لواشک ترش در انواع مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاهی ایران …