لواشک
خانه / لواشک متری / فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه         

فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه         

فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه های تولید کننده در شهرهای مختلف ایران صورت می گیرد. لواشک های متری که اکثرا در فروشگاه های بزرگ و یا مغازه های فروش ترشیجات و سبزی به صورت کیلویی و متری به فروش می رسند یکی از انواع پر فروش از محصولات لواشکی هستند. یکی از طعم های ویژه و بسیار خوش طعم، لواشک پرتقال است که هم به صورت ساده و هم به صورت پالپ دار در کارخانه تولید می شود.

کارخانه امکان خرید لواشک متری را به صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم کرده که با این روش از قیمت فروش محصولات تا حد قابل توجهی کسر خواهد شد.

فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه

لواشک متری پرتقال و انواع دیگر

پرتقال میوه ای است که گاهی در طعم ترش و گاهی ملس یا شیرین است. از این میوه می توان لواشک و ترشک لذیذ به تولید رساند و از آن به عنوان تنقلات سالم استفاده کرد. لواشک های متری معمولا توسط دستگاه با روکش های پلاستیکی از هر دو طرف پرس می شوند و از نظر بهداشتی بودن مشکلی ندارند.

لواشک های متری علاوه بر طعم پرتقال دارای طعم های دیگری همچون آلبالو، انار، زرشک، شاهتوت، سیب ترش، زردآلو، کیوی، آناناس، زغال اخته، انبه، لیمو عمانی، آلوئه ورا، آلو، استوایی، مخلوط سیب و کیوی، مخلوط هفت میوه، هلو و… نیز تولید می شوند.

لواشک های متری چه در نوع ساده یا پالپ دار، به طور معمول در وزنی حدود 2 کیلوگرم تولید می شوند.

فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه

فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه

فروش لواشک متری پرتقال از کارخانه در حجم عمده صورت می گیرد. فروش عمده انواع لواشک متری از کارخانه در کارتن های 20 کیلویی صورت می گیرد. درون هر کارتن لواشک، تقریبا 10 ورقه لواشک متری از یک طعم وجود دارد. خریداران می توانند این محصول را عمده و مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

29f7d861c464804720dfb4e0bef487f9

خرید عمده لواشک فله ای متری

لواشک از محبوب ترین خوراکی ها میان تمامی افراد با هر رده سنی می باشد. بسیاری از کودکان هنگامی که سوپر مارکت ها  می روند با دیدن لواشک از والدین خود تقاضا می کنن