لواشک
خانه / ترشک / صادرات لواشک و ترشک بهداشتی و مرغوب

صادرات لواشک و ترشک بهداشتی و مرغوب

لواشک و ترشک بهداشتی با کیفیت بسیار مناسب و مرغوب قابل صادرات به نقاط مختلف دنیا می باشند. محصولات صادراتی در بهترین کیفیت ممکن در کارخانه های ایران به تولید می رسند و دارای مجوز های لازم جهت صادرات می باشند. انواع ترشک و لوشک های بی نظیر در طعم های بسیار گوناگون در کارخانه ها به تولید می رسند و خریداران صارداتی و داخلی می توانند این محصولات را از درب کارخانه دریافت نمایند.

صادرات لواشک و ترشک بهداشتی و مرغوب

لواشک و ترشک بهداشتی

خرید محصولات با کیفیت و بهداشتی، چه برای خریداران صادراتی و چه برای پخش کنندگان داخلی کشور، موضوعی بسیار حائز اهمیت است که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشت. در گذشته این محصولات به صورت خانگی تولید شده و در فضایی باز خشک می شدند که از بهداشت و سلامت آنها می کاست.

اما در حال حاضر این محصولات توسط دستگاه های مخصوص در کارخانه تولید می شوند و در مکان های سالم و امن نگهداری می شوند.

لواشک و ترشک بهداشتی

از طرفی دیگر بسته بندی های مناسب این محصولات، از جمله مواردی است که از برخورد محصولات با محیط اطراف جلوگیری کرده و به سلامت و ماندگاری بیشتر این محصولات کمک می کند. انواع لواشک ها و ترشک های بهداشتی که به صورت بسته بندی و کیلویی ( در ظروف یا پت های سالم و محکم) در این به تولید می رسند هم دارای مجوز بهداشت بوده و هم از سیب سلامت و پروانه تولید برخوردارند.

لواشک و ترشک بهداشتی

صادرات انواع لواشک و ترشک بهداشتی

صادرکنندگان انواع لواشک، ترشک و رب های میوه ای بهداشتی می توانند محصولات مورد نظر خود را در حجم های مشخص و طعم های مورد نظر خود از کارخانه به صورت کاملا مستقیم تهیه نمایند. این محصولات دارای کیفیت مناسبی بوده و برای صادرات به کشورهای جهان مناسب می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید ترشک

مرکز خرید ترشک و لواشک در ایران

مرکز خرید ترشک و لواشک و همچنین آلوچه، در شهرهای مختلف ایران، می تواند باشد. …