لواشک
خانه / رب میوه / عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. رب میوه را که از پختن و عصاره غلیظ شده میوه به دست می آید، می توان از میوه های گوناگون در فصول مختلف سال تهیه کرد و از آن ها در پخت انواع غذاها استفاده کرد. رب میوه با توجه به میوه ای که از آن تهیه شده باشد، به غذاها رنگ و طعم بی نظیری می بخشد.

عرضه عمده رب آلو قجری

امروزه بسیاری از افراد از انواع رب میوه ای در طعم های جدید و دلچسب در طبخ غذاها و انواع دسرهای خود استفاده می کنند و طعم خوشی را به غذاهای خود می بخشند. رنگ، بو و طعم غذا بسیار در اشتها موثر بوده و از مهمترین مواردی است که در در هنگام پخت غذا باید به آن توجه شود.

عرضه عمده رب آلو قجری

عرضه رب آلو قجری و انواع دیگر رب میوه ای

رب میوه ای محصولی جدید و پرطرفدار است که در طعم های مختلفی به تولید می رسد. استفاده از میوه های گوناگون در تهیه رب میوه، تنوع آن را زیاد کرده و وجود طعم های مختلف سازگاری این محصول را با اکثر ذائقه ها و سلیقه ها بیش از پیش کرده است. در حال حاضر رب میوه ای در بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده انواع رب میوه، ترشک و لواشک که فرآورده های میوه هستند به تولید می رسد و در طعم های مختلفی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم به بازار عرضه می شوند.

  1. رب آلو قجری
  2. رب کیوی
  3. رب میوه های استوایی
  4. رب آلبالو
  5. رب آلو زرد
  6. رب آلو قرمز
  7. رب زردآلو قرمز
  8. رب زردآلو زرد
  9. رب زرشک
  10. رب تمشک
  11. رب انجیر
  12. رب انار غلیظ
  13. رب انار رقیق
  14. رب آلو سبز
  15. رب لیمو سبز
  16. رب لیمو عمانی
  17. رب آلو خورشتی
عرضه انواع رب میوه در پت های 13 کیلویی صورت می گیرد.

عرضه عمده رب آلو قجری

خواص رب آلو قجری

آلو قجری میوه ای از خانواده آلوها است با رنگ سیاه و طعم شیرین و ملس است که فواید بی شماری برای بدن دارد. طبع میوه آلو سرد است و انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده آن در تابستان می باشد.

عرضه عمده رب آلو قجری

این میوه شگفت انگیز غنی از مواد معدنی و انواع ویتامین ها بوده و مصرف آن به خاطر فواید درمانی بسیاری که دارد، مفید می باشد.

  1. آلو میوه ای است سرشار از عناصر و ویتامین هایی همچون ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین ث، کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، گوگرد و…
  2. استفاده از میوه آلو به دلیل مقدار پتاسیم زیادی که در آن وجود دارد، به کنترل قند خون و فشار خون کمک زیادی می کند و از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
  3. مصرف به اندازه این میوه، برای حفظ سلامت سیستم گوارشی بدن بسیار مفید می باشد.
  4. فیبر موجود در آلو، به دفع چربی اضافه غذاها کمک بسزایی می کند.
  5. آلو دارای ویتامین c زیادی می باشد که مقاوم سازی سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری هایی همچون آنفولانزا و سرما خوردگی کمک بسیاری می کند.
  6. آلو خاصیت ملین، تب بر، دافع اوره، ضد عطش، مسکن درد های مفصل و … دارد.
وجود مواد معدنی فراوان در میوه آلو ارزش دارویی آن را بسیار زیاد کرده و استفاده از آن برای بهبود و درمان برخی بیماری ها پیشنهاد می شود.

عرضه عمده رب آلو قجری

عرضه عمده رب آلو قجری

عرضه این محصول در کنار طعم های دیگر رب میوه ای که به آن ها اشاره شد، به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. این محصولات همگی دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا می باشند. مراحل تولید و تهیه انواع رب میوه در کارخانه و با رعایت کامل اصول بهداشتی صورت می گیرد و مشتریان گرامی می توانند با اطمینان کامل این محصولات را خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

رب میوه ای نارنج

خرید مستقیم رب میوه ای نارنج به صورت عمده 

رب میوه‌ای نارنج به صورت عمده از کارخانه های مختلف در ایران قابل خریداری می …