لواشک
خانه / ترشک / کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران

کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران

کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران در شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند و محصولات خود را به سراسر ایران صادر می کنند. معمولا انواع ترشک، رب میوه و لواشک آلو سانتریزه که از خانواده ترشیجات و فرآورده های میوه ای هستند، در یک کارخانه به تولید می رسند. در ایران کارخانه های متعددی در شهرهای بزرگی چون تبریز، مشهد، بروجرد، تهران و… مشغول به کار هستند که محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده به سراسر ایران و همچنین به دیگر کشورها ارسال می دارند.

ترشک و رب میوه ای که از جمله خوراکی های بسیار خوشمزه و پر طرفدارند را می توان مستقیما از کارخانه خریداری کرد.

کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران

تولید ترشک و رب میوه ای

انواع رب های میوه ای و ترشک ها که از پوره و یا خشکبار میوه ها به تولید می رسند در کارخانه ها و توسط دستگاه های مخصوص به تهیه می رسند و گاها این محصولات به صورت خانگی نیز تولید می شوند. یکی از مواردی که باعث شده تا خریداران به خرید محصولات صنعتی و یا نیمه صنعتی رو بیاورند، رعایت بهداشت بیشتر و بسته بندی های مناسبی است که برای آن ها در نظر گرفته شده است.

کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران

این دو محصول همراه با بادام درختی کیلویی از نظر طعم و مزه بسیار متنوع هستند. انواع ترشک هایی که در حال حاضر به تولید می رسند را می توان در طعم های آلبالو، گیلاس، آلوچه جنگلی، انجیر، پرتقال، آلو، زردآلو، آلو سیاه، انار، زرشک، مخلوط میوه های استوایی، مخلوط انار و زرشک و آلوچه و… از بازار تهیه نمود.

همچنین رب های میوه ای نیز، از میوه های ترش و ملس متفاوتی به تولید می رسند و بسیار متنوع هستند که از جمله طعم های آن ها رب کیوی، رب گوجه سبز، رب زغال اخته، رب زرشک، رب لیمو سبز، رب انار، رب انجیر، رب تمشک، رب نارنج، رب زردآلو، رب آلو، رب زرشک، رب استوایی، رب لیمو عمانی، رب آلوچه قجری و… می باشند.

انواع رب ها و ترشک های میوه ای که از کارخانه به صورت مستقیم و عمده به فروش می رسند در پت های 13 کیلویی به بازار عرضه می گردند.

کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران

کارخانه تولید ترشک و رب میوه در ایران

کارخانه های مختلفی با برند های گوناگون در سراسر ایران مشغول به کار هستند که محصولات درجه یک و بهداشتی به تولید می رسانند. خریداران با توجه به نیاز خود از نوع و برند این محصولات می توانند محصول مورد نظر خود را مستقیما از کارخانه دریافت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید ترشک

مرکز خرید ترشک و لواشک در ایران

مرکز خرید ترشک و لواشک و همچنین آلوچه، در شهرهای مختلف ایران، می تواند باشد. …