لواشک
خانه / لواشک صادراتی / عرضه کلی لواشک صادراتی در ایران

عرضه کلی لواشک صادراتی در ایران

عرضه کلی لواشک صادراتی از کارخانه های بزرگ و فعال در ایران صورت می گیرد. این محصول بی نظیر در طعم ها و بسته بندی های گوناگونی به تولید می رسد و جزو پرفروش ترین تنقلات در بازار محسوب می شود. از این رو شرایط فروش عمده و کلی این محصولات از کارخانه برای مشتریان در نظر گرفته شده تا بتوان بدون واسطه و آسان محصول مورد نظر خود را تهیه کرد.

عرضه کلی لواشک صادراتی

تولید و عرضه کلی لواشک صادراتی

یکی از تنقلات پرطرفدار در کشورمان، انواع لواشک است که در طرح ها، طعم ها و بسته بندی های گوناگون به تولید می رسند. لواشک ها به طور کلی به دو صورت ورقه ای و بسته بندی تولید می شوند که هر کدام از آن ها خود شامل طعم و طرح های گوناگونی می باشد.

عرضه کلی لواشک صادراتی

انواع لواشک بسته بندی

لواشک های بسته بندی، آن دسته از لواشک ها هستند که پس از تولید در بسته های مناسب با روکش های بهداشتی قرار می گیرند تا از مجاورت محصول با هوا و آلودگی های محیطی جلوگیری شود. در ادامه با انواع لواشک های بسته بندی آشنا خواهید شد.

  • لواشک ورقه ای طرح سیب
  • لواشک ورقه ای طرح انار
  • لواشک ورقه ای کوچک، متوسط و بزرگ
  • لواشک کیمی
  • لواشک کبابی
  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  • لواشک پذیرایی دو سر پرس و…

ماده اصلی در تهیه لواشک های بسته بندی، پوره خرما یا پوره سیب می باشد.

در تهیه لواشک های درجه یک از پوره سیب استفاده می شود، چرا که ماندگاری آن بسیار بالا است و از فاسد شدن و خشکی محصول تا مدت طولانی جلوگیری می کند.

عرضه کلی لواشک صادراتی

علاوه بر لواشک های بسته بندی، لواشک های ورقه ای نیز به دو صورت پالپ دار و ساده به تولید می رسند. لواشک های پالپ دار در 14 طعم گوناگون از جمله لواشک آلبالو، لواشک زردآلو، لواشک آلو، لواشک کیوی، لواشک انار، لواشک مخلوط انار و زردآلو، لواشک میوه های استوایی، لواشک لیمو عمانی، لواشک سیب، لواشک انبه، لواشک آلبالو، لواشک پرتقال، لواشک زرشک، لواشک زغال اخته و لواشک شاه توت به تولید می رسد.

لواشک های ورقه ای ساده و بدون پالپ نیز دارای چهار طعم آلبالو، کیوی، زردآلو و پرتقال است.

هرکدام از لواشک های ورقه ای وزنی حدود 2 کیلوگرم داشته و در کارتن های 20 کیلوگرمی به فروش می رسند.

عرضه کلی لواشک صادراتی

عرضه کلی لواشک صادراتی به صورت کلی

محصولاتی که در این مطلب با آنها آشنا شدید، به طور کلی دارای نشان سیب سلامت، نشان پروانه تولید، مجوز بهداشت و تاریخ انقضا بوده و به صورت کلی و مستقیم از کارخانه به دست خریداران گرامی می رسند. جهت تهیه هر کدام از این محصولات می توانید با کارخانه ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک صادراتی

خرید لواشک صادراتی با کیفیت + لیست قیمت

لواشک یکی از محصولات محبوب و خوشمزه‌ای است که در میان مردم ایران و حتی …