لواشک
خانه / لواشک / خرید و فروش لواشک بسته بندی صادراتی

خرید و فروش لواشک بسته بندی صادراتی

لواشک بسته بندی را می توان از کارخانه های معتبر که در حال فعالیت در شهرهای بزرگ ایران از جمله تبریز، بروجرد، مشهد و تهران هستند، خریداری کرد و به فروش رساند. این محصولات فوق العاده خوش طعم، در بسته بندی های بسیار مناسب و شکیل به فروش می رسند. از این رو طرفداران بسیاری نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر در سراسر دنیا داشته و به آنجا صادر می شود. صادرات این محصولات از سمت کارخانه صورت می پذیرد و خریداران می توانند سفارشات خود را ثبت کنند.

 فروش لواشک بسته بندی

خرید و فروش لواشک بسته بندی

لواشک بسته بندی از جمله محصولاتی است که خرید و فروش آن در بازارهای داخلی و خارج ایران به صورت بسیار گسترده انجام می پذیرد. لواشک را پس از تولید در بسته بندی های بسیار متنوعی قرار داده که این تنوع باعث شده تا با سلیقه افراد بیشتری سازگاری یابد.

از دلایل فروش بالا و طرفداران زیاد لواشک بسته بندی می توان به بهداشتی بودن آن ها، عدم ارتباط مستقیم با هوا، گرد و غبار و رطوبت، درج موارد لازم و بهداشتی روی بسته بندی ها و … اشاره نمود. لواشک بسته بندی در انواع بسیار گوناگون و متنوعی به تولید می رسد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد.

فروش لواشک بسته بندی

انواع لواشک بسته بندی

  • لواشک پذیرایی دو سر پرس
  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  • لواشک طرح سیب
  • لواشک طرح انار
  • لواشک کبابی
  • لواشک ورقه ای کوچک، بزرگ و متوسط
  • لواشک لوله ای
  • لواشک کیمی و…

لواشک های بسته بندی از نظر طعم نیز انواع مختلفی دارند. طعم این محصولات به دو صورت لواشک خرما یا لواشک میوه ای باشد. ماده اولیه لواشک میوه ای، پوره سیب است که ماندگاری بسیار بالایی داشته و از خشکی و فاسد شدن محصول جلو گیری می کند، بنابر این قیمت آن نیز بالاتر می باشد. نوع دیگر، لواشک خرما است که حالت خمیری داشته و ماده اولیه آن پوره خرما است.

به دلیل ارزان بودن پوره خرما، لواشک آن نیز نسبت به لواشک های دیگر ارزان تر می باشد.

فروش لواشک بسته بندی

صادرات لواشک بسته بندی

لواشک بسته بندی، علاوه بر فروش داخلی، به خارج از ایران نیز صادر می شود و صادرات آن مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. خرید و فروش این محصولات بسیار آسان بوده و در کنار محصولات دیگری همچون لواشک و ترشک فله، ترشک بسته بندی، تمر هندی، تمر آلبالو و… به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …