لواشک
خانه / لواشک بهداشتی / فروشنده عمده لواشک بهداشتی و با کیفیت

فروشنده عمده لواشک بهداشتی و با کیفیت

فروشنده عمده لواشک انواع محصولات مختلف خود را شامل لواشک های ورقه ای و لواشک های پذیرایی را به صورت عمده و مستقیم از طریق این سایت به فروش می رساند. فروش لواشک های بهداشتی و با کیفیت در این سایت انجام می شود و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روز محصولات با ما در تماس باشید.

فروشنده عمده لواشک

فروشنده عمده لواشک

با وجود اینترنت و گسترش نقش آن در کسب و کار ها، خرید عمده لواشک و ترشک کاری بسیار ساده و آسان می باشد. تولید کننده های مختلف در کشور انواع محصولات خود را از طریق اینترنت به بازار عرضه می کنند.

مجموعه آراد لواشک نیز به عنوان تولید کننده و فروشنده عمده لواشک و ترشک در کشور فعالیت می کند و محصولات خود را از همین طریق به دست مصرف کننده و خریدار می رساند.

فروش لواشک فله ای

فروشنده عمده لواشک

یکی از محصولات تولید شده در مجموعه آراد لواشک، لواشک فله ای می باشد. لواشک های فله ای در انواع طعم ها تولید می شوند که موارد زیر از جمله طعم های پر طرفدار این لواشک می باشند:

  • زردآلو
  • هلو
  • انار
  • آلبالو
  • انبه
  • کیوی
  • تمشک

این لواشک ها به صورت ورقه ای و در بسته بندی کارتنی به بازار عرضه می شوند. وزن هر کارتن حدود 20 کیلو گرم می باشد.

پیشنهاد ما برای شما عزیزان که برای اولین بار می خواهید این محصول را تهیه نمایید این است که از طعم های پر فروش یک کارتن جهت نمونه تهیه کرده و بازار فروش و میزان مشتری را برآورد کرده و سپس اقدام به خرید در حجم عمده نمایید.

قیمت عمده لواشک کیلویی

فروشنده عمده لواشک

قیمن خرید یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای خریداران می باشد. در مورد لواشک نیز همین طور می باشد. قیمت فروش لواشک به صورت مستقیم به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن بستگی دارد.

اصلی ترین ماده در تولید لواشک های ورقه ای پوره سیب و اسید سیتریک می باشد. در حال حاضر با وجود نوسانات قیمت ها، هزینه تامین این مواد نیز تغییر کرده و به همین خاطر امکان ارائه لیست قیمت وجود ندارد ولی شما عزیزان برای اطلاع از قیمت روز انواع لواشک وارقه ای و کیلویی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک و ترشک بهداشتی و مرغوب 3

صادرات لواشک و ترشک بهداشتی و مرغوب

لواشک و ترشک بهداشتی با کیفیت بسیار مناسب و مرغوب قابل صادرات به نقاط مختلف …