لواشک
خانه / لواشک / فروش لواشک متری آناناس از کارخانه

فروش لواشک متری آناناس از کارخانه

فروش لواشک متری آناناس از کارخانه یه صورت مستقیم امکان پذیر است. لواشک آناناس یکی از طعم های جدید و ویژه از انواع لواشک متری است که از طعمی لذیذ و بوی دلپذیری برخوردار است. این محصول به صورت پالپدار به تولید می رسد و درون آن تکه هایی از میوه خشک آناناس وجود دارد. انواع لواشک متری یا ورقه ای که در طعم های بسیار گوناگون از یک یا چند میوه به تولید می رسند، توسط کارخانه در حجم عمده به فروش می رسند.

فروش لواشک متری آناناس از کارخانه

ویژگی ها و خواص لواشک آناناس

آناناس میوه ای است که به مقدار قابل توجهی، موجب شادی و افزایش سطح انرژی در بدن انسان می شود. این میوه ترش و ملس به روش های مختلفی همچون لواشک، ترشک، آبمیوه، میوه خشک و… مورد استفاده قرار می گیرد و افراد هر کدام با توجه به سلیقه و ذائقه های خود از انواع مختلف فراورده های این میوه استفاده می کنند و از فواید آن بهره مند می شوند.

فروش لواشک متری آناناس از کارخانه

از فواید میوه آناناس، درمان مشکلات هاضمه، مقابله با آسیب های سلولی، جلوگیری از بیماری های قلبی، کاهش درد مفاصل، جلوگیری از پوکی استخوان، بهبود سلامت بینایی چشم و… می باشند که همه به دلیل وجود ویتامین های فراوان و مواد مغذی بی شماری است که در آناناس وجود دارد.

لواشک آناناس از خشک کردن شیره حرارت دیده آناناس به تهیه می رسد و رنگ آن زرد می باشد.

لواشک آناناس که به صورت متری یا ورقه ای در وزن های 2 کیلویی به تولید می رسد، توسط سلفون های بهداشتی از هر دو طرف پرس شده می باشد تا از برخورد آن با آلودگی های محیطی نیز جلوگیری شود.

فروش لواشک متری آناناس از کارخانه

فروش لواشک متری آناناس از کارخانه

انواع لواشک های متری در طعم های گوناگونی همچون آناناس، انبه، آلبالو، کیوی، لیمو عمانی، سیب ترش، آلوئه ورا، شاهتوت، پرتقال، زرشک، زردآلو، آلو، استوایی، زغال اخته، انار و… به تولید می رسد و دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …