لواشک
خانه / لواشک متری / فروش لواشک میوه ای متری به صورت عمده

فروش لواشک میوه ای متری به صورت عمده

لواشک میوه ای متری در طعم های متنوع به صورت عمده به فروش می رسد. به طور کلی، خرید عمده محصولات برای فروشندگان و عمده فروشان از صرفه اقتصادی مناسبی برخوردار بوده و همواره ترجیح بسیاری از خریداران می باشد.

لواشک میوه ای متری

لواشک میوه ای متری

لواشک میوه ای لواشکی است که از شیره غلیظ شده میوه های مختلف فصل تهیه می شود و می تواند در دو نوع پالپ دار یا ساده تولید شود. این محصول در طعم های بسیار وخوشمزه و لذیذ تولید می شود که انواع آن را در زیر مشاهده می کنید.

  1. لواشک متری سیب
  2. لواشک متری انبه
  3. لواشک متری کیوی
  4. لواشک متری انار
  5. لواشک متری آلو
  6. لواشک متری شاهتوت
  7. لواشک متریزغال اخته
  8. لواشک متری آلبالو
  9. لواشک متری زرشک
  10. لواشک متری زردآلو
  11. لواشک متری گوجه سبز
  12. لواشک متری استوایی
  13. لواشک متری لیمو
  14. لواشک میکس زردآلو و انار

لواشک میوه ای متری

انواع لواشک های متری در طعم های ذکرشده در کارتن هایی با طعم های مجزا بسته بندی می شوند که هر کدام از این کارتن ها دارای 20 کیلو لواشک از یک طعم می باشند.

تمامی این محصولات دارای نشان سیب سلامت و استاندارد هستند و خریداران می توانند با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایند.

لواشک میوه ای متری

فروش عمده لواشک میوه ای متری

ما با تولید و ایجاد فضایی امن و مطمئن برای شما مشتریان عزیز این امکان را می دهیم که لواشک تولید شده را با بالاترین کیفیت ممکن، در انواع متری و بسته بندی به صورت کاملا مستقیم از کارخانه تهیه کنید. این محصولات با توجه به سلیقه مشتریان در نوع بسته بندی دلخواه و همچنین اندازه مورد نیاز آن ها به فروش می رسند. در کنار این محصولات، ترشک و رب میوه ای نیز تولید می شوند که می توان با خرید عمده این محصولات به سود مناسبی دست یافت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

29f7d861c464804720dfb4e0bef487f9

خرید عمده لواشک فله ای متری

لواشک از محبوب ترین خوراکی ها میان تمامی افراد با هر رده سنی می باشد. بسیاری از کودکان هنگامی که سوپر مارکت ها  می روند با دیدن لواشک از والدین خود تقاضا می کنن