لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک پذیرایی عمده

فروش لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی عمده در طرح ها و طعم های متفاوت به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده به فروش می رسند. خرید و فروش عمده محصولات، با صرفه اقتصادی بالایی همراه است. به همین دلیل، بسیاری از عمده فروشان به دنبال تهیه این محصولات به طور عمده می باشند.
از این رو کارخانه های بسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند که محصولات خود را به صورت عمده و کاملا مستقیم از کارخانه تولید کننده به دست خریداران عزیز می رسانند.

لواشک پذیرایی عمده

فروش لواشک پذیرایی

تولیدکنندگان لواشک، محصول خود را با توجه به سلایق و کارایی های متفاوت، در بسته بندی های متنوعی تولید کرده و به فروش می رسانند. تنوع در بسته بندی، باعث جذب خریداران بیشتر برای این محصول شده است. لواشک های پذیرایی از نمونه لواشک های بسته بندی می باشند که به دلیل بهداشتی بودن و استفاده راحت آن، خریداران بیشتری دارند.

این محصولات در دو نمونه دو سر پیچ و دو سر پرس تولید شده و به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده به فروش می رسند.

لواشک پذیرایی عمده

لواشک های پذیرایی از انواع لواشک بسته بندی می باشند. لواشک های بسته بندی در طرح های بسیار متنوع دیگری همچون طرح های سیب و انار، طرح کیمی، طرح کبابی، ورقه ای، لوله ای و… می باشند.

وزن لواشک های پذیرایی به طور معمول بین 7 الی 10 گرم می باشد. 

لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی عمده

یکی از دلایل اصلی استقبال خریداران از لواشک های پذیرایی، این است که این نوع لواشک با بسته بندی کامل تولید می شود و به نسبت انواع دیگر لواشک، بهداشتی تر بوده و استفاده آن نیز آسان تر است. لواشک های پذیرایی با روکش های متالایز یا شفاف تولید می شوند.

لواشک پذیرایی عمده

از آنجا که این نوع لواشک بسیار مناسب مجالس بوده و استفاده آن راحت می باشد، کارخانه های تولید کننده این محصول را با کیفیت بسیار مطلوب در طعم های متنوعی از جمله انار، سیب زرشک، هفت میوه و … در دسترس شما مصرف کنندگان قرار می دهند. خریداران عزیز می توانند انواع لواشک پذیرایی را در حجم عمده از شهرهای مختلف ایران تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک شکلاتی پذیرایی

خرید لواشک شکلاتی پذیرایی

لواشک شکلاتی پذیرایی خوشمزه را می توان در طعم های گوناگون و متنوع به صورت …