لواشک
خانه / لواشک کیلویی / فروش لواشک کیلویی در ایران

فروش لواشک کیلویی در ایران

فروش لواشک کیلویی از کارخانه های بزرگ و فعال در شهرهای مختلف ایران صورت می گیرد. این محصول توسط تولید کنندگان معتبر لواشک در شهرهای بزرگ ایران همچون تبریز، مشهد، تهران و بروجرد تولید شده و به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. تهیه و خرید لواشک کیلویی به راحتی تنها با یک تماس با کارخانه صورت می گیرد و محصول مورد نظر در نوع و طعم دلخواه به دست مشتری گرامی خواهند رسید.

فروش لواشک کیلویی

فروش لواشک کیلویی

فروش لواشک کیلویی در طعم های بسیار متنوع صورت می گیرد. لواشک کیلویی یکی از خوراکی هایی است که خواهان زیادی در سنین مختلف دارد. طعم فوق العاده این محصول، رنگ های متنوع و  چشم نواز، مزه های ترش، شیرین و ملس، خواص و فواید تغذیه ای و کالری بسیار پایین آن، همه و همه باعث شده تا لواشک یکی از پرطرفدارترین خوراکی های این مرز و بوم شناخته شود.

فروش لواشک کیلویی

لواشک کیلویی در حال حاضر در 15 طعم متفاوت و بی نظیر تولید می شود که این طعم ها را در ادامه مشاهده می کنید.

  1. لواشک کیلویی انبه
  2. لواشک کیلویی کیوی
  3. لواشک کیلویی زرشک
  4. لواشک کیلویی انار
  5. لواشک کیلویی سیب
  6. لواشک کیلویی شاه توت
  7. لواشک کیلویی پرتقال
  8. لواشک کیلویی لیمو عمانی
  9. لواشک کیلویی گوجه سبز
  10. لواشک کیلویی زغال اخته
  11. لواشک کیلویی آلو
  12. لواشک کیلویی آلبالو
  13. لواشک کیلویی زردآلو
  14. لواشک کیلویی ترکیب انار و زردآلو
  15. لواشک کیلویی استوایی

لواشک کیلویی در طعم هایی که ذکر شد، به صورت پالپ دار تولید می شود. به این صورت که درون آن تکه ها و دانه های میوه استفاده شده در آن وجود دارند و هنگام خوردن حس بسیار خوشایندی را به فرد القا می کنند.

فروش لواشک کیلویی

نوع دیگر لواشک کیلویی که بدون پالپ یا ساده می باشد، بدون هیچ تکه و دانه میوه ای بوده و کاملا صاف و یک دست است. از این محصول به دلیل برش و حالت پذیری آسان، علاوه بر استفاده مستقیم، در انواع بسته بندی استفاده می شود.

لواشک کیلویی به صورت ورقه هایی با وزن دو کیلوگرم تولید می شود و در کارتن هایی که شامل 10 ورقه لواشک  هستند، به فروش می رسند. وزن هر کارتن 20 کیلوگرم بوده و دارای طعمی مجزا می باشد.

فروش لواشک کیلویی

بازار فروش لواشک کیلویی در ایران

همانطور که گفته شد و می دانیم، لواشک جزو پر طرفدارترین خوراکی های شناخته شده در ایران است که با بازار فروش بسیار گسترده ای همراه است. بسیاری از خریداران مستقیم این محصول از کارخانه، عمده فروشان می باشند که لواشک را به صورت عمده و با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت موجود در بازار خریداری نموده و به فروش می رسانند و از این راه به سود بسیار مناسبی دست می یابند.
لواشک کیلویی و بسته بندی و دیگر محصولات موجود را که همگی دارای مجوز بهداشت و پروانه تولید هستند می توانید مستقیما از درب کارخانه دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

a33083a859a144a46829e038706adf44

سایت خرید اینترنتی و آنلاین لواشک کیلویی محلی

لواشک از تنقلاتی است که مصرف آن نه تنها ضرری ندارد بلکه به دلیل اینکه میوه پخته شده می باشد خاصیت های بسیاری دارد. لواشک های محلی از پرطرفدار ترین انواع لواشک م