لواشک
خانه / لواشک کیلویی / فروش لواشک زرشک کیلویی

فروش لواشک زرشک کیلویی

لواشک زرشک کیلویی به صورت مستقیم از کارخانه به فروش عمده می رسد. بسیاری از کارخانه های معتبر لواشک در کشور، محصولات خود را به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسانند. تمامی این محصولات دارای نشان سلامت و استاندارد بوده و کاملا بهداشتی تولید شده و به دست مشتریان می رسند. اما  در این میان لواشک های کیلویی به دلیل تنوع طعم بالا و انواع مختلف آن، مشتریان  بیشتری در سنین مختلف دارند.

لواشک زرشک کیلویی

لواشک زرشک کیلویی

همانطور که در مطلب پیش ذکر شد، لواشک در انواع مختلف کیلویی و بسته بندی تولید می شود. لواشک های کیلویی نسبت به لواشک های بسته بندی از تنوع طعم بیشتری برخوردارند و از لحاظ قیمت بسیار به صرفه می باشند. علاوه بر طعم فوق العاده زرشک، طعم های بی نظیر دیگر لواشک های کیلویی را در ادامه مشاهده می کنید.

  1. لواشک انار
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک سیب
  4. لواشک استوایی
  5. لواشک زغال اخته
  6. لواشک لیمو
  7. لواشک انبه
  8. لواشک میکس انار و زردآلو
  9. لواشک زردآلو
  10. لواشک آلبالو
  11. لواشک شاه توت
  12. لواشک هفت میوه
  13. لواشک پرتقال
  14. لواشک زرشک
  15. لواشک آلو
لواشک زرشک کیلویی و دیگر طعم های ذکر شده را می توان به صورت پالپ دار و ساده از کارخانه تولید کننده آن تهیه نمود تا علاوه بر خرید ارزان تر، از بهداشتی بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

لواشک زرشک کیلویی

فروش لواشک زرشک کیلویی

لواشک از جمله خوراکی هایی است که پیشینه بسیار طولانی در کشورمان داشته و جزو خوشمزه ترین تنقلات به شمار می آید. از آنجا که تنوع میوه در ایران بسیار زیاد است، انواع طعم ها را می توان در تهیه لواشک به کار برد. این خوراکی فوق العاده خواص زیادی برای بدن نیز دارد که باعث شده نسبت به دیگر تنقلات خواهان بیشتری داشته باشد.

لواشک زرشک کیلویی

همانطور که می دانید لواشک از شیره ی قوام آمده میوه تهیه می گردد. پس میوه استفاده شده در تهیه لواشک، تعیین کننده خواص، طعم و رنگ آن است. به عنوان مثال در لواشک زرشک، طعم و رنگ آن موثر بوده و خواص زرشک مانند کنترل فشار خون و ضربان قلب، تسکین درد، کاهش تب و… در لواشک آن نیز وجود دارد.
این لواشک به دلیل طعم ترش و بی نظیر آن طرفداران بسیاری دارد. در این راستا بسیاری از کارخانه ها انواع محصولات خود را در طعم های متنوع و متناسب با ذائقه های مختلف تولید کرده و به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

a33083a859a144a46829e038706adf44

سایت خرید اینترنتی و آنلاین لواشک کیلویی محلی

لواشک از تنقلاتی است که مصرف آن نه تنها ضرری ندارد بلکه به دلیل اینکه میوه پخته شده می باشد خاصیت های بسیاری دارد. لواشک های محلی از پرطرفدار ترین انواع لواشک م