لواشک
خانه / لواشک / تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می شود. لواشک استوایی حاوی تکه های رنگارنگ میوه را در حجم عمده با قیمت استثنایی از این سایت خریداری نمایید.

لواشک از جمله تنقلاتی است که خیلی از افراد جامعه به آن علاقه دارند. از ایام قدیم تولید لواشک به شیوه سنتی در بین خانم های حانه دار رواج داشته و در حال حاضر ما شاهد تولید این محصول به شیوه سنتی، صنعتی و نیمه صنعتی می باشیم.

تولید لواشک استوایی

تولید لواشک استوایی

لواشک استوایی تولید شده در این مجموعه به شیوه نیمه صنعتی تولید می شود. این محصول تحت نظارت کارشناسان بهداشتی مراحل تولید را طی می کند و بنابراین دارای سیب سلامت و کد بهداشت نیز می باشد.

همانطور که می دانید پایه اصلی در تولید لواشک استوایی و دیگر لواشک های میوه ای درجه یک پوره سیب است اما پوره سیب موجود در بازار نیز دارای کیفیت های مختلفی می باشد. مجموعه فروت رول برای تولید لواشک های خود از بهترین و مرغوب ترین پوره سیب موجود در بازار استفاده می کند تا محصول نهایی رضایت خاطر خریدار و مصرف کننده را جلب نماید.

مشخصات لواشک استوایی مرغوب

در حال حاضر لواشک استوایی در خیلی از واحد های تولید کننده لواشک تولید می شود. برای شخصی که این محصول را برای بار اول می بیند و آشنایی با آن ندارد شاید همه لواشک های استوایی موجود در بازار یکی باشد اما از نظر ما به عنوان تولید کننده تفاوت هایی در محصولات وجود دارد که در ادامه برای بیشتر شدن معلومات شما در مورد این تفاوت ها و مشخصات یک لواشک استوایی مرغوب با شما صحبت می کنیم.

  1. مورد اول داشتن مجوز بهداشت و سیب سلامت محصول می باشد که باید به آن دقت کنید و تا حد امکان کد بهداشتی محصول را در سایت مربوط به اداره بهداشت استعلام بگیرید تا از سلامت محصول مطمعن شوید.
  2. طعم و مزه لواشک مورد بعدی می باشد، لواشک استوایی درجه یک باید در کنار ظاهر چشم نواز دارای طعم و عطر بسیار خوب و جذاب باشد. بعضی از لواشک های موجود در بازار فقط ظاهر دارند و تولید کننده نتوانسته طعم اصلی محصول را ارائه دهد و فقط با ریختن مقدار زیادی از میوه های خشک در ورقه لواشک آن را عرضه کرده است.
  3. تکه های میوه یا چیپس میوه داخل ورقه های لواشک باید به مقدار مناسب باشد و تنوع نیز داشته باشد. استفاده از میوه های متنوع باعث زیبایی بیشتر محصول در نتیجه فروش بیشتر آن می شود. انتخاب میوه ها باید به صورتی باشد که تنوع رنگی در بین آن ها رعایت شده باشد.
  4. مورد آخری که قصد مطرح کردن آن را دارم بعد از خرید کردن محصول مشخص می شود، لواشک استوایی را باید از تولید کننده معتبر خریداری کنید تا از ماندگاری محصول در مدت زمانی که لواشک در مغازه یا انبار شما قرار می گیرد تغییری در ظاهر و طعم آن رخ ندهد. لواشک های درجه 2 یا ارزان قیمت تر در ابتدا ظاهر خوبی دارند و این ظاهر در کنار قیمتی کمتر باعث ترغیب خریدار می شود اما بعد از گذشت مدتی مثلا یک ماه، ظاهر لواشک با آن چه روز اول دیده اید فرق زیادی خواهد داشت.

قیمت خرید لواشک استوایی مرغوب و با کیفیت

تولید لواشک استوایی

با تمام این توضیحات و تفاسیر که در قسمت قبل خدمت شما گفتیم حالا نوبت به ارائه توضیحات در مورد قیمت خرید لواشک استوایی مرغوب با شما صحبت کنیم.

اگر الان به دنبال این هستید که لیست قیمت را ببینید باید بگویم که به دلیل نوساناتی که در قیمت های مواد اولیه و همه اجناس شاهد هستیم نمی توانیم لیست را اینجا قرار دهیم.

در حال حاضر که مشغول نوشتن این مقاله هستم قیمت هر کیلوگرم از این محصول با کیفیت درجه یک 75000 تومان می باشد اما مشخص نیست که شما در چه زمانی این مقاله را بخوانید.

به شما پیشنهاد می کنم که برای اطلاع از قیمت روز محصولات تولیدی این مجموعه با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک سفره ای ارزان قیمت 3

خرید لواشک سفره ای ارزان + قیمت

خرید لواشک سفره ای با قیمت ارزان به سادگی و راحتی امکان پذیر می باشد. …