لواشک
خانه / لواشک / خرید لواشک سفره ای ارزان + قیمت

خرید لواشک سفره ای ارزان + قیمت

خرید لواشک سفره ای با قیمت ارزان به سادگی و راحتی امکان پذیر می باشد. در این مجموعه می توانید انواع مختلف لواشک سفره ای را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید.

خرید لواشک سفره ای

خرید لواشک سفره ای

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید به این معناست که به دنبال خرید لواشک سفره ای با قیمت مناسب و با کیفیت هستید. در ادامه به شما کمک می کنیم تا در مورد این محصول اطلاعات بیشتری کسب کرده و بتوانید آن را با قیمت کف بازار تهیه نمایید. توجه داشته باشید که انواع مختلفی از لواشک سفره ای در بازار وجود دارند که دارای کیفیت های مختلف هستند و قیمت آن ها با توجه به کیفیتی که دارند باید سنجیده شود.

لواشک سفره ای چیه

لواشک سفره ای از جمله تنقلات پر طرفدار در بین مردم ایران است. ظاهر این لواشک شبیه به لواشک های خانگی که همه ما در منزل درست می کنیم است به همین دلیل است که خریداران آن شامل همه افراد جامعه با هر سن و سالی هستند.

دلیل نام گذاری سفره ای بر روی این محصول بخاطر نوع بسته بندی و ابعاد ورقه های آن است. معمولا لواشک های سفره ای را در ابعاد حدودا 100 الی 120 سانتیمتر در 40 الی 50 سانتیمتر تولید می کنند، چون پوره میوه آماده شده را روی سینی هایی با این ابعاد می ریزند و ورقه های لواشک تقریبا بزرگ تولید و به صورت کیلویی فروخته می شود به این لواشک ها اسم های مثل لواشک سفره ای، لواشک متری، لواشک طاقه ای و لواشک کیلویی گفته می شود.

بسته بندی لواشک سفره ای

خرید لواشک سفره ای

ابعاد هر ورقه لواشک بستگی به سینی مورد استفاده در آن کارگاه یا کارخانه دارد اما حدود اندازه ورقه های لواشک همان طور که در قسمت قبل گفته شد 100 سانتیمتر طول و 40 سانتیمتر عرض می باشد. با احتساب این ابعاد و ضخامت هر ورقه لواشک، وزن ورقه ها حدود 1500 الی 1900 گرم می باشد.

برای بسته بندی لواشک های سفره ای از کارتن های مقوایی استفاده می کنیم که چیزی حدود 7 الی 9 ورقه لواشک داخل این کارتن ها قرار می گیرد و وزن کارتن نهایی 20 کیلوگرم می شود.

معمولا در کارخانه هر کارتن 20 کیلویی را در از یک طعم لواشک پر می کنند.

تولید کننده لواشک سفره ای

خرید لواشک سفره ای

تعداد زیادی تولید کننده لواشک سفره ای در ایران فعال هستند که عده معدودی از آن ها لواشک های مرغوب و با کیفیت تولید می کنند و باقی آن ها محصولاتی با کیفیت های معمولی و پایین دارند.

نوعی از لواشک سفره ای که در چند سال اخیر به بازار عرضه شده و طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده حاوی تکه های میوه می باشد که به آن لواشک سفره ای پالپ دار نیز می گویند.

تولید کننده لواشک سفره ای این محصول را در طعم های متنوعی مانند انار، آلبالو، آلو، کیوی، انبه، آناناس و زرشک تولید می کنند.

قیمت عمده لواشک سفره ای

اطلاع از قیمت برای خرید لواشک سفره ای به صورت عمده اولین قدم می باشد. چنانچه لواشک سفره ای را از مغازه خرید کرده باشید دیده اید که قیمت هر کیلو از آن حدود 120 الی 150 هزار تومان می باشد.

در صورتی که قصد تهیه عمده این محصولات را دارید و میخواهید از قیمت روز خرید لواشک سفره ای به صورت عمده مطلع شوید کافیست تا با همکاران ما در بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …