لواشک
خانه / لواشک / خرید لواشک و ترشک ارزان در ایران

خرید لواشک و ترشک ارزان در ایران

خرید لواشک و ترشک ارزان از چه شهرهایی امکان پذیر است؟ کارخانه های متنوعی در شهرهای بزرگ ایران در حالت فعالیت هستند که محصولاتی کاملا متفاوت از یکدیگر از نظر ماده اولیه، بسته بندی و شکل ظاهری به تولید می رسانند. بدین صورت قیمت های آن هانیز متفاوت است وممکن است کارخانه ای لواشک یا ترشک را ارزان تر از دیگر تولید کنندگان به بازار عرضه کند. یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت ترشک و لواشک بسیار موثر است، ماده اولیه آن هاست که قیمت نهایی را مشخص می کند. در این مطلب با ویژگی های انواع ترشک و لواشک ارزان آشنا خواهید شد.

لواشک و ترشک ارزان

ویژگی های لواشک و ترشک ارزان

به طور معمول ماده اولیه در تولید لواشک پوره خرما یا پوره میوه می باشد. در تهیه ترشک نیز از خشکبار استفاده می شود که کیفیت این خشکبار در قیمت ترشک موثر است.

ویژگی های لواشک تولید شده از پوره خرما

  • پوره خرما درجه بندی کیفی دارد و در سه نوع درجه یک، درجه دو و درجه سه است که هرچه درجه آن پایین تر باشد قیمت لواشک نیز ارزان تر خواهد بود.
  • لواشک خرما نسبت به انواع دیگر ضخامت کمتری دارد و ارزان تر است.
  • در تهیه بیشتر لواشک های بسته بندی از پوره خرما استفاده می شود چون نازک تر و ارزان تر است.

لواشک و ترشک ارزان

ویژگی های لواشک میوه ای

  • ماده اولیه لواشک های تمام میوه ای پوره سیب است.
  • پوره سیب از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • پوره سیب تا حد زیادی از فساد و خشکی محصول جلوگیری می کند .
  • لواشک های تولید شده یا به رنگ مشکی یا قهوه ای است. لواشک های مشکی با پخت و حرارت بیشتری نسب به نوع دیگر به تولید می رسند.

لواشک و ترشک ارزان

لواشک و ترشک ارزان در ایران

یکی دیکر از عواملی که در حد قابل توجهی بر قیمت محصولات موثر است، خرید مستقیم محصولات از کارخانه است که باعث می شود هزینه های اضافه واسطه را در بر نگیرد و این موضوع به تنهایی از قیمت محصول کم می کند. تنها با برقراری ارتباط تلفنی، آنلاین و یا حضوری می توان لواشک و ترشک را در طرح، طعم و مقدار مورد نیاز خود با کمترین قیمت ممکن در بازار از کارخانه تهیه نمود. تولید محصولات با کیفیت و استاندارد و عرضه با قیمت مناسب اولویت ماست و جلب رضایت مشتریان عزیزمان همواره از مهم ترین دغدغه هایمان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …