لواشک
خانه / لواشک میوه / فروش لواشک میوه ای بسته بندی

فروش لواشک میوه ای بسته بندی

فروش لواشک میوه ای بسته بندی از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. لواشک خوراکی بسیار خوشمزه ای است که به خاطر طعم های متفاوت و فوق العاده آن خواهان زیادی در سراسر دنیا دارد. از این رو این محصول هم اکنون در انواع مختلف تولید و عرضه می گردد تا نیاز مصرف کنندگان با ذائقه و سلیقه های متفاوت را پاسخگو باشد.

لواشک میوه ای بسته بندی

ویژگی های لواشک میوه ای بسته بندی

به طور کلی لواشک میوه ای دارای طعم های مختلفی است و به دو صورت بسته بندی و فله تولید می شود که در این مطلب با نوع بسته بندی آن آشنا خواهیم شد. لازم است بدانید که ماده اصلی و پایه لواشک میوه ای بسته بندی، پوره سیب است که ماندگاری بسیار بالایی داشته و از خشک شدن سریع و فاسد شدن لواشک جلوگیری می کند.

لواشک میوه ای بسته بندی

لواشک های بسته بندی به رنگ های مشکی و قهوه ای در بازار موجود می باشند که به طور معمول لواشک های مشکی هیچ گونه مواد خوراکی نداشته و با حرارت بالا در مدت زمان بیشتری پخته می شوند. از طرف دیگر، لواشک های قهوه ای با حرارت کمتری پخته می شوند و معمولا با نام هفت میوه به فروش می رسند.

جنس بسته بندی این محصولات به صورت متالایز متالایز و یا شفاف است که در بسته بندی های متالایز، محصول داخل بسته بندی دیده نمی شود.

لواشک میوه ای بسته بندی

لواشک های بسته بندی از نظر طعم دارای طعم های سیب و انار، سیب و زرشک، هفت میوه و… می باشند.

خرید لواشک میوه ای بسته بندی

برای خرید انواع لواشک میوه ای بسته بندی می توان مستقیما با کارخانه تولید کننده ارتباط گرفت و محصول مورد نظر خود را از درب کارخانه تهیه کرد. بدین منظور کارخانه های معتبر لواشک در سراسر ایران محصولات خود را کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب به دست مشتریان عزیز می رسانند. امیدواریم تا با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان، رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت انواع لواشک های خوشمزه و بهداشتی را به …