لواشک
خانه / ترشک / صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان

صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان

صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان، با قیمت و کیفیتی مناسب صورت می گیرد. ترشک خوراکی ترش و آبداری است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این محصول بی نظیر در کارخانه های ایران و در انواع مختلفی به تولید می رسد که پس از تولید علاوه بر فروش در داخل کشور، به دیگر کشورهای دنیا از جمله آلمان، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق و… نیز صادر می گردد. در ادامه این مطلب با انواع ترشک های میوه ای که به صورت کیلویی و بسته بندی تولید می شوند آشنا خواهیم شد.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان

ویژگی های انواع ترشک

ترشک یکی از فرآورده های میوه ای است که از خشکبار میوه های مختلف به تولید می رسد و در انواع طعم های گوناگون به بازار عرضه می گردد. این محصول بی نظیر که در کارخانه و در دستگاه های مخصوص بهداشتی به تولید می رسد پس از تولید به صورت کیلویی و یا در بسته بندی های کوچک و بزرگ در انواع مختلف به بازارهای داخلی و خارج از ایران عرضه می گردد.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان

ترشک های بسته بندی با توجه به برند تولید کننده، می توانند در انواع متعددی به تولید برسند. برخی از انواع بسته بندی و طعم های این محصول را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  1. ترشک کریستالی یا ترشک ظرفی که در طعم های آلبالو، آلو سانتریزه، برگه زردآلو، آلوچه جنگلی و زغال اخته تولید می شوند.
  2. ترشک وکیوم یا ترشک استندی که در طعم های فوق تولید می گردند.
  3. و ترشک لیوانی که در حال حاضر تنها در طعم آلوچه جنگلی تولید می شود.
در صورتی که این محصولات با رعایت موارد بهداشتی به تولید برسند، از جمله خوراکی های سالم به شمار می آیند که می توان آن ها را جایگزین تنقلات مضر کرد.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان

صادرات انواع ترشک بسته بندی به آلمان

انواع ترشک های بسته بندی و کیلویی که در کارخانه های معتبر به تولید می رسند دارای نشان سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت بوده که نشان از سلامت و بهداشتی بودن آن ها دارد. خریداران عزیز می توانند این محصولات را به صورت کاملا مستقیم و در حجم عمده از کارخانه تهیه کنند. صادرات این محصولات به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند بسیار به نفع صادرکنندگان خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید ترشک

مرکز خرید ترشک و لواشک در ایران

مرکز خرید ترشک و لواشک و همچنین آلوچه، در شهرهای مختلف ایران، می تواند باشد. …