لواشک
خانه / لواشک ورقه ای / صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان و دیگر کشورهای اروپایی از ایران امکان پذیر است. در ایران کارخانه هایی در حال تولید هستند که تمامی محصولات خود را به صورت کاملا بهداشتی و در تنوع زیاد از انواع طعم های بی نظیر و فوق العاده به تولید می رسانند. ایران یکی از کشورهایی است که در آن میوه های مختلفی به کشت می رسند و به دنبال آن تنوع فرآورده های مختلف نیز بیشتر خواهد بود.

یکی از محصولات بی نظیر و بسیار خوشمزه ای که از انواع میوه های مختلف به تولید می رسد لواشک ورقه ای است. این محصول نه تنها در ایران طرفداران زیادی دارد، که به دیگر کشور ها نیز صادر می گردد.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

درباره انواع لواشک ورقه ای چه می دانید؟

لواشک ورقه ای لواشکی است که به دیگر نام های کیلویی و سفره ای نیز در بین خریدان شناخته شده است. لواشک های ورقه ای به طور کلی به دو صورت کیلویی و یا بسته بندی از کارخانه به فروش می رسند که مشخصات این دو محصول متفاوت می باشد. در ادامه این مطلب با جزئیات این دو محصول آشنا خواهیم شد.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

لواشک های ورقه ای که به صورت فله ای به فروش می رسند در دو نوع پالپ دار و بدون پالپ تولید می شوند. تنوع طعم این محصولات نسبت به لواشک های ورقه ای بسته بندی شده، بیشتر است. هر کدام از لواشک های ورقه ای در وزن هایی حدود 2 کیلوگرم تولید می گردند. از طعم های بی نظیر لواشک های ورقه ای می توان موارد زیر را نام برد که در طعم های ترش و یا ملس می باشند.

  1. لواشک ورقه ای کیوی
  2. لواشک ورقه ای انار
  3. لواشک ورقه ای آلبالو
  4. لواشک ورقه ای زرشک
  5. لواشک ورقه ای پرتقال
  6. لواشک ورقه ای زردآلو
  7. لواشک ورقه ای انبه
  8. لواشک ورقه ای آناناس
  9. لواشک ورقه ای لیموعمانی
  10. لواشک ورقه ای سیب ترش
  11. لواشک ورقه ای شاه توت
  12. لواشک ورقه ای آلو
  13. لواشک ورقه ای میوه های استوایی
  14. لواشک ورقه ای زغال اخته
  15. لواشک ورقه ای آلوئه ورا و…

این محصولات بی نظیر که به صورت عمده به فروش می رسند در کارتن های 20 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردند.

لواشک های ورقه ای بسته بندی نیز در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ که اندازه و نوع بسته بندی آن ها کاملا به تولید کننده بستگی دارد قابل خریداری در حجم های بالا می باشند.

تمامی انواع لواشک های ورقه ای دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت بوده و خریداران می توانند از سلامت و کیفیت این محصولات اطمینان کامل حاصل نمایند.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

صادرات انواع لواشک ورقه ای که در این مطلب با آن ها آشنا شدیم به آلمان و کشورهای دیگری همچون ترکیه و افغانستان صورت می گیرد. این محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رسند. فروش از کارخانه در حجم های بالا و عمده صورت می گیرد. در صورتی که قصد خرید هر کدام از محصولات معرفی شده را دارید می توانید جهت ثبت سفارشات خود و اطلاعات بیشتر از محصولات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش عمده لواشک ورقه ای

 فروش عمده لواشک ورقه ای از کارخانه

فروش عمده لواشک ورقه ای به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. این محصول …