لواشک
خانه / لواشک میوه / صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت انواع لواشک های خوشمزه و بهداشتی را به صورت مستقیم به کشور کویت ارسال می نماید.

کشور کویت در همسایگی ایران واقع شده و یکی از بازار های هدف برای ارسال انواع محصولات غذایی ایرانی می باشد. در صورتی که قصد تهیه لواشک میوه ای صادراتی برای ارسال به کشور کویت را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

تولید انواع لواشک میوه ای

اصلی ترین ماده برای تولید لواشک پوره سیب و یا پوره خرما می باشد که طبیعتا لواشک هایی که با استفاده از پوره سیب تولید می شوند کیفیت و مزه بالاتری نسبت به انواع خرمایی دارند.

تولید کنند های زیادی در کشورمان در زمینه لواشک مشغول به فعالیت هستند که محصولاتشان شامل لواشک های خرمایی و لواشک های میوه ای می شود اما صحبت ما در این جا در مورد لواشک های میوه می باشد.

ماده اصلی این لواشک ها پوره سیب در کنار پوره یا اسانس انواع میوه های دیگر مانند انار، آلبالو، کیوی و یا زردآلو می باشد که ترکیب این مواد در کنار هم باعث ایجاد یک طعم بسیار خوشمزه در لواشک می شود.

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

صادرات لواشک از ایران چگونه انجام می شود؟

بخش عمده لواشک های صادراتی از ایران شامل لواشک های میوه ای می شود، صادرات این محصول شامل روال اداری مانند دیگر مواد غذایی می باشد و پروسه خاصی ندارد. البته ممکن است با توجه به کشور مقصد قوانین کمی تغییر کند که در مورد کشور کویت قانون سخت گیرانه ای وجود ندارد.

چنانچه حجم سفارش بالا باشد بارگیری به تنهایی در یک کانتینر انجام می شود و اگر حجم سفارش کم باشد بایستی سفارش را در اصطلاح گروپاژ کرده و با دیگر بار های خوراکی به کشور کویت ارسال کرد.

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

صادر کننده لواشک میوه ای به کویت

همان طور که گفته شد کشور کویت در همسایگی ما قرار دارد و همواره یک بازار خوب برای مواد غذایی ایرانی محسوب می شود. لواشک های میوه ای تولید شده در این مجموعه با داشتن نشان بهداشتی و نیز اطلاعات عربی بر روی محصول، می توانند یک محصول پر فروش در بازار کویت باشند.

اگر شما به دنبال خرید و تهیه لواشک میوه ای بهداشتی برای ارسال به کشور کویت و یا هر کشور عرب زبان دیگری هستید برای دریافت کاتالوگ محصولات به زبان عربی از طریق اطلاعات تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک میوه ای بسته بندی

فروش لواشک میوه ای بسته بندی

فروش لواشک میوه ای بسته بندی از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. لواشک …