لواشک
خانه / ترشک / کارخانه های تولید لواشک و ترشک در ایران

کارخانه های تولید لواشک و ترشک در ایران

کارخانه های تولید لواشک و ترشک در ایران محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسانند. در ایران کارخانه های تولید لواشک و ترشک بسیاری در حال فعالیت هستند که با مجوز بهداشت و سیب سلامت محصولاتی کاملا سالم و مطمئن را به تولید می رسانند. لواشک و ترشک دو خوراکی خوشمزه و لذیذ هستند که در ایران طرفداران بسیاری دارند. از این رو تولید کنندگان زیادی این محصولات را در انواع طعم ها و بسته بندی های مختلف به تولید می رسانند و به بازار عرضه می دارند. خریداران بایستی در هنگام خرید حتما به موارد بهداشتی از جمله پروانه تولید، مجوز بهداشت و تاریخ تولید و انقضا توجه کنند.

کارخانه های تولید لواشک و ترشک در ایران

کارخانه های تولید لواشک و ترشک

شهرهای بزرگی همچون تبریز، بروجرد، تهران، مشهد از جمله شهرهایی هستند که کارخانه های تولید کننده لواشک و ترشک معتبر در آنها فعالیت دارند. روند تولید این محصولات در کارخانه و زیر نظر متخصصان طی می شود و تهیه آن ها توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. در کارخانه، عوامل مهمی همچون نوع بسته بندی، محل نگهداری، مواد اولیه با کیفیت، بسته بندی های بهداشتی و… بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این موارد در کنار هم باعث می شوند تا محصول خروجی، بسیار مرغوب، سالم و با کیفیت باشد.

کارخانه های تولید لواشک و ترشک در ایران

لواشک دارای تنوع زیادی است، این محصول به صورت پالپ دار، ساده، کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. طعم های مختلف این محصول با توجه به تولید کننده آن می تواند متفاوت باشد اما به طور معمول این محصول را در طعم های زیر می توان در بازار یافت.

  1. لواشک آلو
  2. لواشک آلو ارگانیک
  3. لواشک شاه توت
  4. لواشک سیب ترش
  5. لواشک پرتقال
  6. لواشک زردآلو
  7. لواشک زغال اخته
  8. لواشک انبه
  9. لواشک لیمو عمانی
  10. لواشک آناناس
  11. لواشک آلوئه ورا
  12. لواشک زرشک
  13. لواشک کیوی
  14. لواشک انار
  15. لواشک میوه های استوایی و…
وزن این محصولات با توجه به نوع بسته بندی آن ها متفاوت است.

کارخانه های تولید لواشک و ترشک در ایران

ترشک نیز همانند لواشک در انواع کیلویی و بسته بندی تولید می گردد. این محصول ترش و آبدار را می توان در طعم های گیلاس، ترشک آلبالو، ترشک انجیر، ترشک آلو زرد، ترشک آلو قرمز، ترشک انار، ترشک آلو سیاه، ترشک آلو سیاه ویژه، ترشک زرشک، ترشک هلو، ترشک زغال اخته، ترشک زردآلو زرد ، ترشک زردآلو قرمز، ترشک پرتقال، ترشک هفت میوه، ترشک بیست میوه و… خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …