لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک شکلاتی پذیرایی

خرید لواشک شکلاتی پذیرایی

لواشک شکلاتی پذیرایی خوشمزه را می توان در طعم های گوناگون و متنوع به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد. جهت خرید انواع لواشک پذیرایی یا شکلاتی می توان از طریق ارتباط با کارخانه اقدام کرد و محصول مورد نظر خود را در اندازه و طرح دلخواه سفارش داد.
کارخانه های تولید کننده این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده اند تا خریداران بتوانند هر محصولی را با توجه به سلیقه و مقدار مورد نیازشان تهیه نمایند.

لواشک شکلاتی پذیرایی

لواشک شکلاتی پذیرایی

لواشک شکلاتی یا پذیرایی یکی از انواع لواشک های بسته بندی شده می باشد که در دو نوع دو سر پرس و دو سر پیچ در بازار وجود دارد. لواشک های پذیرایی در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی از روکش های متالایز یا سلفونی قرار می گیرند.
از این محصول به طور معمول جهت پذیرایی در مهمانی ها و مجالس استفاده می شود. چرا که اندازه و بسته بندی آن بسیار مناسب بوده و استفاده آن بسیار راحت می باشد. لواشک پذیرایی را می توان در طعم های سیب و انار، سیب و زرشک، هفت میوه و … تهیه نمود.

با توجه به برند تولید کننده لواشک های پذیرایی ، این محصول می تواند هم به صورت خمیری و هم به صورت ورقه ای تولید شده و در بسته بندی قرار گیرد.

لواشک شکلاتی پذیرایی

لواشک های بسته بندی علاوه بر نوع پذیرایی، دارای طرح های متنوع دیگری از جمله لواشک  طرح سیب و انار، لواشک کیمی، لواشک کبابی، لواشک لوله ای، لواشک ورقه ای، لواشک لقمه ای، لواشک شلاقی و … می باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر لواشک های بسته بندی، لواشک در انواع فله نیز تولید می شود که از 15 طعم متفاوت و بی نظیر برخوردار است. از انواع طعم های لواشک فله یا متری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک انار
  3. لواشک انبه
  4. لواشک سیب
  5. لواشک انار و زرد آلو
  6. لواشک استوایی
  7. لواشک زغال اخته
  8. لواشک گوجه سبز
  9. لواشک لیمو
  10. لواشک شاه توت
  11. لواشک پرتقال
  12. لواشک زرشک
  13. لواشک آلو
  14. لواشک آلبالو
  15. لواشک زردآلو
در کنار لواشک های بسته بندی، لواشک فله در طعم های بالا به دو صورت پالپ دار و بدون پالپ به فروش می رسد.

لواشک شکلاتی پذیرایی

خرید و فروش لواشک پذیرایی

برای خرید لواشک شکلاتی یا پذیرایی و همچنین انواع دیگر لواشک، می توان به آسانی از طریق کارخانه محصول مورد نظر خود را سفارش داد و محصولی مرغوب، تازه و ارزان دریافت کرد. با سفارش مستقیم از درب کارخانه می توان از تازگی و کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد و بدون هیچ واسطه و افزایش قیمت محصولات مورد نظر را به صورت عمده سفارش داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک پذیرایی عمده 1

فروش لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی عمده در طرح ها و طعم های متفاوت به صورت مستقیم از کارخانه …