لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک ترش پذیرایی

خرید لواشک ترش پذیرایی

خرید لواشک ترش پذیرایی و انواع دیگر لواشک های ترش مستقیما از کارخانه امکان پذیر می باشد و می توانید سفارش خود را به صورت مستقیم دریافت نمایید. لواشک پذیرایی دارای طعم ها و طرح های مختلفی ست که می توان آن را با شرایط ارتباطی آسان در نظر گرفته شده برای خریداران گرامی تهیه کرد.

خرید لواشک ترش

لواشک پذیرایی ترش

لواشک به طور کلی دارای طعم های ترش، شیرین و ملس می باشد که این موضوع بستگی به میوه اولیه آن دارد. لواشک ترش از میوه های ترش طعم کیوی، آلو، آلبالو، انار، تمشک، زرشک، زغال اخته، شاه توت، گوجه سبز، لیمو، پرتقال تهیه می شود و به صورت فله یا بسته بندی به فروش می رسد.

خرید لواشک ترش

لواشک پذیرایی، یکی از انواع پر فروش لواشک بسته بندی می باشد که به دو صورت دو سر پیچ و دو سر پرس به بازار عرضه می گردد. لواشک پذیرایی دارای طعم های ترش هفت میوه، سیب و انار، سیب و زرشک و… می باشد. این محصول با روکش های متالایز یا شفاف بسته بندی می شود و برای استفاده بسیار راحت و کاربردی می باشد.

این محصول بسیار مناسب برای پذیرایی در دورهمی ها و مجالس کوچک و بزرگ بوده و از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

خرید لواشک ترش

علاوه بر لواشک پذیرایی در طرح های ذکر شده، لواشک های بسته بندی ترش، دارای طرح های متنوع دیگری از جمله طرح سیب، طرح انار، لواشک کیمی، لواشک کبابی، لواشک لوله ای، لواشک ورقه ای، شلاقی و… می باشد.

خرید لواشک ترش پذیرایی

برای خرید لواشک پذیرایی ترش و با کیفیت می توانید این محصول را مستقیما از کارخانه سفارش دهید و خریدی آسان، مطمئن و به صرفه داشته باشید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ذکر شده در شرایطی کاملا استاندارد و بهداشتی تولید شده، فاقد هرگونه مواد افزودنی غیر مجاز و ناسالم بوده و دارای نشان های سلامت و استاندارد می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک پذیرایی عمده 1

فروش لواشک پذیرایی عمده

لواشک پذیرایی عمده در طرح ها و طعم های متفاوت به صورت مستقیم از کارخانه …