لواشک
خانه / لواشک / فروش لواشک زردآلو

فروش لواشک زردآلو

فروش لواشک زردآلو به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه صورت می گیرد. طعم زردآلو از قدیمی ترین طعم های تولید شده لواشک است که به دلیل طعم خوشمزه و ملس آن بسیار وسوسه برانگیز بوده و طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد. خوشبختانه در حال حاضر این محصول مستقیما از تولید به فروش می رسد و به راحتی می توان آن را در مقدار مورد نیاز خریداری کرد.

فروش لواشک زردآلو

فواید زردآلو و لواشک آن

زردآلو میوه ای خوش طعم و پر خاصیت است و مشخصا فراورده های آن نیز آن خواص را دارا می باشند. به چند خاصیت چشم گیر و عالی آن در ادامه اشاره شده است.

  1. این میوه سرشار از پتاسیم، کلسیم و فسفر است.
  2. سبب بهبود بینایی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
  3. برای درمان نفخ،  یبوست، دیابت، کم خونی، مشکلات تنفسی، گوش درد بسیار موثر است.
  4. مبارزه با التهاب، جلوگیری از آسیب کبد، محافظت از قلب، کمک به کاهش وزن، سلامت استخوان
  5. درخشندگی پوست و … از دیگر خواص شگفت انگیز زردآلو می باشند.
لواشک مفید لواشکی است که در تولید آن شرایط بهداشتی کاملا رعایت شده باشد و در تهیه آن از میوه های سالم و تازه استفاده شود و علاوه بر این هیچ گونه مواد افزودنی ناسالم نداشته باشد.

خوشبختانه در حال حاضر کارخانه های معتبر این محصولات را با شرایط ذکر شده تولید و عرضه می دارند و می توان با اطمینان خاطر از آن ها خرید کرد.

فروش لواشک زردآلو

فروش لواشک زردآلو

از آنجا که لواشک در دو نوع فله ای و بسته بندی تولید می شود، لواشک زرد آلو را می توان در هر دو نوع آن خریداری کرد. لواشک زردآلو فله ای که به نام های دیگر کیلویی، متری و طاقه ای نیز شناخته می شود به صورت ورقه های 2 کیلوگرمی تولید می گردد. این ورقه ها هم در نوع پالپ دار و هم ساده موجودند که بسته به سلیقه و استفاده مشتریان به فروش می رسند.

فروش لواشک زردآلو

لواشک های ساده گزینه بسیار مناسبی برای انواع بسته بندی ها و طرح های مختلف می باشند، چرا که سطح آنها صاف بوده و به راحتی برش می خورند. همچنین خشک یا خمیری نبودن آن باعث می شود تا کار برای استفاده کننده بسیار به راحتی انجام گیرد. تمامی این محصولات را می توان در اندازه و طرح دلخواه از کارخانه تهیه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …