لواشک
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید رب زرشک پالپ دار مستقیم از کارخانه

خرید رب زرشک پالپ دار مستقیم از کارخانه

خرید رب زرشک پالپ دار را می توان به صورت مستقیم از کارخانه انجام داد. زرشک و رب آن از بهترین طعم دهنده ها و چاشنی های غذایی به حساب می آیند که از آن ها می توانیم در انواع غذاها، دسرها و بستنی هایی که قصد داریم طعمی ترش و لذیذ به آن ها ببخشیم استفاده کنیم. این محصول بی نظیر در بهترین کیفیت به صورت مستقیم از کارخانه قابل خریداری می باشد. در این مطلب به معرفی ویژگی ها، موارد استفاده و خواص رب زرشک می پردازیم.

خرید رب زرشک پالپ دار

معرفی رب زرشک پالپ دار

رب زرشک یا پوره زرشک از جمله اولین رب های میوه است که در کشور عزیزمان به تولید می رسد. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان زرشک محسوب می شود که حجم بسیاری از تولید این محصول در خراسان جنوبی، شهرستان قائنات صورت می گیرد. از این محصول با کیفیت در تهیه انواع رب میوه، لواشک و ترشک استفاده می شود و از آن در فصول مختلف استفاده های بسیاری می توان داشت.

خرید رب زرشک پالپ دار

زرشک ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری را در خود گنجانده که این ویتامین ها به درمان سنگ صفرا، کم خونی، فشار خون بالا، چربی خون بالا، سنگ کلیه، نارسایی های قلبی، تپش قلب بالا، بیماری های کبد، کاهش التهاب، بیماری های عفونی، و… کمک بسیاری می کند. زرشک منبع غنی از ویتامین هایB  و C، تیامین، کربوهیدرات ها و مواد معدنی است و به این طریق برای درمان بسیاری از مشکلات بدن مفید است.

رب زرشک نیز به دلیل رعایت تمام اصول تولیدی و بهداشتی در کارخانه، این خواص را در خود نگه داشته و استفاده از آن می تواند برای بدن مفید باشد.

خرید رب زرشک پالپ دار

رب زرشک به رنگ زرشکی تیره مایل به مشکی است و حاوی پالپ ها یا دانه های زرشک تهیه شده از آن می باشد. استفاده از رب زرشک در تهیه خورشت مرغ، گوشت و دیگر غذاها بسیار کاربرد دارد. همچنین از آن به عنوان طعم دهنده بستنی ها و دسر ها استفاده می شود و باعث لذیذ تر شدن آن ها می شود.

خرید رب زرشک پالپ دار

خرید رب زرشک پالپ دار به صورت مستقیم

جهت خرید رب زرشک پالپ دار با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی، می توانید آن را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایید. این محصول به صورت فله ای در پت هایی با وزن 13 کیلوگرم به فروش می رسند و دارای مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند. خرید رب زرشک پالپ دار در کنار 16 طعم دیگر از رب میوه همانند رب کیوی، رب آلبالو، رب تمشک، رب انجیر، رب آلو، رب زردآلو زرد، رب زرد آلو قرمز، رب انار، رب زغال اخته، رب آلو قجری و… از تمام شهرهای ایران امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عرضه عمده رب آلو قجری

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. رب میوه …