لواشک
خانه / لواشک / خرید عمده لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه

خرید عمده لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه

خرید عمده لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه های معتبر و بزرگ در شهرهای سراسر ایران همچون تهران، تبریز، شبستر، بروجرد و… امکان پذیر می باشد. لواشک زردآلو که یکی از ۱۵ طعم متنوع انواع لواشک کیلویی است، در کارخانه و با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می‌ رسد. لواشک های کیلویی که به نام‌های ورقه ای و سفره ای نیز شناخته شده هستند توسط روکش های سلفونی از هر دو طرف پرس شده می باشند و از نظر بهداشتی کاملاً مطمئن هستند. در ادامه مطلب با ویژگی های بیشتری از انواع لواشک کیلویی با شما همراه خواهیم بود.

 عمده لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه 1

ویژگی های لواشک زردآلو و انواع دیگر لواشک های کیلویی

در تهیه انواع لواشک از پوره میوه های مختلف استفاده می شود. همچنین در تهیه لواشک زردآلو از پوره میوه تازه و سالم استفاده می گردد. یکی از ویژگی های ظاهری لواشک زردآلو رنگ زرد مایل به طلایی آن می باشد که همانند خود میوه زردآلو است. همچنین طعم آن ترش و ملس می باشد.

علاوه بر لواشک زردآلو نباشه های کیلویی در طرح های متنوع دیگری نیز به تولید می رسند که از جمله آنها می‌توان به طعم زغال اخته، آلو، پرتقال، لیمو سبز، لیمو عمانی، زرشک، انار، آلبالو، کیوی، انبه، آناناس و… اشاره کرد.

هر ورقه از انواع لواشک های کیلویی وزنی حدود ۲ کیلوگرم دارد.

خرید عمده لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه

 خرید عمده لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه

انواع لواشک های کیلویی که در کارخانه به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت سیب سلامت و  پروانه تولید می باشند این محصولات که در شرایطی کاملاً بهداشتی و سالم تولید می رسند را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید. خرید مستقیم از کارخانه در حجم های بالا و به صورت عمده صورت می گیرد در صورتی که قصد خرید هر کدام از محصولات را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …