لواشک
خانه / رب میوه / عرضه رب انجیر کیلویی صادراتی

عرضه رب انجیر کیلویی صادراتی

عرضه رب انجیر کیلویی به صورت عمده در داخل و خارج از کشور انجام می پذیرد و انواع رب میوه خوشمزه و لذیذ در بهترین طعم های ممکن در کارخانه به تولید می رسند. به دلیل اینکه این محصولات تنها چندین سال است که به تولید می رسند و قدمتی مانند لواشک ندارند جزو محصولات جدید محسوب شده و در بازار به خوبی از آن ها استقبال می شود. و در پی آن، این محصولات  توسط خریداران به صورت عمده خریداری شده و در بازار شهرهای مختلف ایران و دیگر کشورها عرضه و پخش می گردند. به طور کلی محصولات ترش با ذائقه های افراد زیادی تطابق می یابند و بسیار پر طرفدار و همچنین پرفروش می باشند.

عرضه رب انجیر کیلویی

عرضه رب انجیر کیلویی

یکی از انواع رب میوه، رب انجیر است که جزو میوه های بسیار مفید و پرخاصیت محسوب می شود. از این میوه می توان ترشک و لواشک تهیه کرد و از طعم خاص و دلنشین آن نهایت لذت را برد. میزان ترشی این محصولات نسبت به دیگر ترشک ها و رب ها کمتر بوده و می توان گفت طعمی ترش و ملس دارد. از رب انجیر خوشمزه می توان در خورشت ها و دسرجات استفاده کرد و از این چاشنی بی نظیر بهره مند شد.

عرضه رب انجیر هم در داخل و هم در خارج از کشور ایران صورت می گیرد. این محصول در کارخانه و با بهترین دستگاه های مخصوص تولید رب میوه به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت می باشند.

عرضه رب انجیر کیلویی

فروش عمده از کارخانه در پت های 13 کیلویی انجام می شود. این ظروف بسیار محکم و مطمئن بوده و برای مسافت های طولانی بسیار مناسب اند. از این رو خریداران چه در ایران و چه در دیگر کشورهای سراسر کشور می توانند با اطمینان خاطر کامل محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

عرضه رب انجیر کیلویی

صادرات رب انجیر از ایران

صادرات انواع رب میوه در طعم های مختلفی همچون رب انجیر، رب آلو سبز، رب آلو قرمز، رب آلوچه قجری، رب تمشک، رب انار غلیظ، رب انار رقیق، رب کیوی، رب لیمو سبز، رب لیمو عمانی، رب آلبالو، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب آلو زرد، رب میوه های استوایی، رب نارنج و رب زرشک از ایران صورت می گیرد. تمامی محصولات ذکر شده دارای نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عرضه عمده رب آلو قجری

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. رب میوه …