لواشک
خانه / رب میوه / عرضه رب نارنج مرغوب صادراتی

عرضه رب نارنج مرغوب صادراتی

عرضه رب نارنج مرغوب جهت صادرات به دیگر کشورها و همچنین عرضه داخلی در خود کشور ایران از معتبر ترین کارخانه های تولید کننده در ایران امکان پذیر است. این کارخانه ها که معمولا در شهرهای بزرگی همچون تبریز، بروجرد، مشهد، تهران و شبستر در حال انجام فعالیت هستند، فعالیتی کاملا تحت نظر وزارت بهداشت داشته و محصولاتی که به تولید می رسانند دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند.

عرضه رب نارنج مرغوب صادراتی

عرضه رب نارنج مرغوب صادراتی

نارنج میوه ای با طعم ترش است که دارای خواص درمانی بسیاری بوده و از آن در کنار غذاها و خورشت ها به عنوان چاشنی استفاده می شود. از این میوه بی نظیر، در تهیه رب نارنج و یا پوره نارنج استفاده می شود که یک طعم دهنده عالی در پخت و پز و آشپزی به حساب می آید. رب نارنج دارای طعم ترش و رنگی متمایل به نارنجی دارد و عطری بسیار دلکش که به شدت آن را وسوسه انگیز می کند.

این محصول یکی از پرفروش ترین های صادراتی بازار ترشیجات محسوب می شود و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

از دیگر انواع رب میوه می توان رب کیوی، رب آلبالو، رب تمشک، رب انجیر، رب میوه های استوایی، رب آلو زرد، رب آلو سبز، رب آلو قرمز، رب انار غلیظ، رب انار رقیق، رب آلوچه قجری، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب زغال اخته، رب لیمو عمانی و… را نام برد.

این محصولات در کیفیت بالا به تولید می رسند که بسیار مناسب برای صادرات بوده و همچنین به صورت عمده و کیلویی در پت های 13 کیلویی به فروش می رسند.

عرضه رب نارنج مرغوب صادراتی

صادرات انواع رب میوه به سراسر دنیا

انواع رب میوه ای که با آن ها آشنا شدید، به صورت کیلویی قابل خریداری می باشند. این محصولات دارای پروانه تولید هستند و تمام نکات و اصول بهداشتی در روند تولید و نگهداری آن ها رعایت می گردد. برای خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید کننده این محصولات می توانید هم اکنون با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عرضه عمده رب آلو قجری

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه

عرضه عمده رب آلو قجری از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. رب میوه …