لواشک
خانه / لواشک / خرید لواشک مستقیم از کارخانه

خرید لواشک مستقیم از کارخانه

خرید لواشک به صورت عمده و مستقیم از کارخانه توسط این مجموعه صورت می گیرد. لواشک یکی از برندهای معتبری است که انواع لواشک و ترشک و دیگر محصولات مورد نیاز بازار ترشیجات را تولید می کند. خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه باعث می شود تا با مناسب ترین قیمت محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

کارخانه لواشک

کارخانه لواشک تولید کننده انواع لواشک بسته بندی، ترشک، آلوچه فرآوری شده و تافی ترش به صورت فله و بسته بندی می باشد. این تولید بزرگ در آذربایجان شرقی در حال فعالیت می باشد و تمامی محصولات خود را با مجوز بهداشت و تولید به بازار عرضه می کند. سبد کالای این کارخانه کامل می باشد و تمام محصولات مورد نیاز عمده فروشان را در بازار ترشیجات تامین می نماید. در ادامه با محصولات بیشتر آشنا می شوید.

خرید لواشک

امکان خرید لواشک برای تمامی توزیع کنندگان در سراسر کشور عزیزمان ایران فراهم شده است و حتی اگر در دورترین نقطه از تبریز هستید، با استفاده از روش های اینترنتی به راحتی می توانید از کاتالوگ محصولات اطلاع پیدا کنید. لواشک شامل موارد زیر می باشد:

  1. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  2. لواشک شیره دار ظرفی
  3. لواشک شیره دار وکیومی
  4. لواشک چماقی دسته چوبی
  5. لواشک پستونکی سلفونی
  6. لواشک یخمکی دو سر پرس
  7. لواشک بستنی کیمی
  8. لواشک نی دار سلفونی
  9. لواشک رولی دو قلو
  10. لواشک شلاقی کوچک
  11. لواشک شلاقی بزرگ
  12. لواشک موبایلی کوچک
  13. لواشک موبایلی بزرگ
  14. لواشک رولی سلفونی

خرید مستقیم لواشک از کارخانه

خرید مستقیم یکی از دغدغه های خریداران و عمده فروشان می باشد و خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخامه سبب می شود تا از هزینه های افراد بکاهد زیرا محصولات را می توانند با کمترین قیمت تهیه کنند. برای خرید مستقیم لواشک لیاقت از کارخانه می توانید تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از روش های آنلاین و اینترنتی استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه در زمان خود نیز صرفه جویی داشته باشید.

دیگر محصولات کارخانه لواشک

تافی ترش را می توان یکی از پر فروش ترین محصولات جدید در بازار ترشیجات دانست که جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. تافی ترش در کارخانه به 2 صورت مایع و جامد به تولید می رسد. محصولات زیر در سبد کالای این کارخانه موجود می باشند:

  • تافی ترش مایع بسته یندی
  • تافی ترش میوه ای دو سر پیچ
  • ترشک شیره دار فله
  • ترشک شیره دار بسته بندی
  • آلوچه شیره دار فله
  • آلوچه سسی متالایز
مطالعه موردی

یکی از امتیازهای مثبتی که این واحد تولیدی برای مشتریان خود قائل است، تولید محصول به سفارش مشتری می باشد، یعنی طعم و نوع بسته بندی ترشک و لواشک بنا به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک استوایی 20 کیلویی قیمت 2

تولید لواشک استوایی 20 کیلویی + قیمت

تولید لواشک استوایی با مواد اولیه درجه یک و مرغوب در این مجموعه انجام می …